Choć coraz więcej uwagi poświęca się promowaniu się za pośrednictwem Internetu, w wielu branżach nadal kluczowe znaczenie wydaje się mieć przede wszystkim reklama wielkoformatowa. Doskonale widoczna zapada w pamięć, przyspiesza proces wizualnej identyfikacji firmy, jeśli zaś jest ciekawa – rozbudza ciekawość i pozytywnie nastawia do konkretnych rozwiązań. Skuteczność reklamy tego typu w dużej mierze jest jednak uzależniona od tego, jak zostanie ona zaprezentowana.

Najbardziej naturalnym sposobem wydaje się wykorzystanie wielkich nośników. Szybko można jednak przekonać się o tym, że mamy do czynienia z propozycją nie tylko bardzo ciekawą, ale również dość kosztowną. W praktyce oznacza to, że podnosi ona koszty samej reklamy wpływając niekorzystnie na stopień jej opłacalności. Na szczęście, nośniki nie są jedyną opcją, z jakiej możemy korzystać. Wcale nie mniej interesujące wydają się być siatki wielkoformatowe, warto więc prześledzić także ich zalety.

Za zainwestowaniem w nie przemawia przede wszystkim praktyczność tego rozwiązania. Siatki wielkoformatowe zwracają na siebie uwagę przede wszystkim ze względu na wielość oczek. Pozwala to im na przepuszczanie nie tylko powietrza, ale również dźwięku oraz światła. Równomiernie przepuszczają one również podmuchy wiatry lekko falując, a tym samym nie drąc się nawet wtedy, gdy pogoda nie jest sprzyjająca. Zdolność do przepuszczania światła zwiększa możliwości ich praktycznego zastosowania, można je bowiem umieszczać nie tylko na ścianach, ale i na oknach budynków.